تماشا فیلم می تواند یکی از سرگرمی های خوب و جذاب برای تمام افراد باشد اما یک سایت دانلود فیلم خارجی می تواند بسیار برای همه خوب و جذاب باشد سایتی که امکان پخش انلاین نیز داشته باشد و و لینک های دانلود به درستی کار کنند و علاوه بر این امکان سرعت پخش خوبی هم داشته باشد یعنی در حین پخش فیلم بتوان از ان به عنوان یک فیلم بدون لگ استفاده کرد که در این مقاله قصد داریم به توضیح ژانر های مختلف فیلم بپردازیم.

گونه، یا ژانر (به فرانسوی: ‎genre‏)‏ به معیارها ی مختلفی که به دسته بندی انواع هنر می پردازند، اطلاق می شود. این دسته بندی برای فیلم ها براساس شباهت های روایتی که فیلم بر آنها بنا شده، صورت می پذیرد. بیشتر نظریات در باب ژانر فیلمها از نقد ژانر ادبی وام گرفته اند. گونه های اصلی عبارتند از داستانی، مستند، انیمیشن و ترکیبی. اما زیر گونه های مختلفی نیز وجود داردغالب فیلم ها دارای ژانر اصیلی نیستند زیرا بیشتر آنها مخلوطی از ژانر عاشقانه با ژانرهای دیگرند. اساسا برخی افراد ژانر را قبول نداشته و آن را توهم منتقدین می دانند که هیچ کجا اثری ندارد.

فیلم های جنایی و گانگستری براساس اعمال جنایتکاران، خلافکاران، سارقان، خلافکاران زیرزمینی، اوباش خلافکار و قاتلین، ساخته شده است. در این فیلم های جنایی و گانگستری یک کاراگاه نقش اصلی را برعهده داشته و داستان را به جلو می برد. فیلم های کارآگاهی در سال های ۴۰ و ۵۰ (فیلم های کلاسیک نوآر) در اوج بودند. بنابراین، فیلم های جنایی و گانگستری اغلب به عنوان فیلم نوآر یا کارآگاهی شناخته شده و گاهی اوقات تریلر جنایی نامیده می شود. زیرا این فیلم ها باهم شباهت هایی هم دارند. فیلم های “قاتل های سریالی” نیز در این طبقه بندی قرار می گیرند.

دیدن فیلم خیلی سلیقه ای هست و برخی ژانر فیلمها به انگلیسی شما بیشتر کمک میکنن و بعضی کمتر. پیشنهاد بنده این هست که فیلمهایی رو ببینید که بیشتر دوست دارید بخاطر اینکه علاقه اگر داشته باشید هر چقدر هم اگر انگلیسی اون فیلم سخت باشه بخاطر علاقه اون رو دنبال میکنید و شاید حتی چندین و چند بار اون رو ببینید. اما اگر علاقه نداشته باشید حتی اگر انگلیسی خیلی ساده ای داشته باشه شاید رغبت نکنید که دوباره به سمتش برید.

بدین توضیح که عوض شدن صحنه ها در فیلم بسیار سریع است به گونه ای که شما را غافلگیر می کند.از دیگر خصایص این ژانر نگه داشتن بیننده در یک حالت سردرگمی است و اصولا حدس زدن پایان فیلم در این ژانر تقزیبا غیر ممکن است . البته باید به این نکته توجه داشت که صرفا داشتن صحنه های وحشتناک موجب قرار گرفتن یک فیلم در این ژانر نمی شود بلکه مهم این است که تماشاگر با دیدن هر لحظه از فیلم غافلگیر شود.

ملودرام روایتی احساسی و متقدم بر شخصیت پردازی و با شخصیت های ساده ای است که ممکن است یا خيلي خوب باشند یا خیلی بد. شخصیت ها در ملودارم، ساده و معمولاً کلیشه ای هستند. یک فیلم ملودرام بگونه ای طراحی می شود قدرتمندانه عواطف مخاطب را جذب کند و نسبت به ديگر آثار بیش تر به جزئیات کاراکترها می پردازد. ملودرام ها اغلب در فضای خصوصی خانه صحنه پردازی میشوند و بر مسایل اخلاقی، خانوادگی، عشق و ازدواج، معمولاً با چالش هایی از یک منبع خارجی تمرکز دارند. 

بعد از اتفاقات قسمت هشتم و باقی ماندن یک سری از خط‌های داستانی، نوبت به قسمت نهم رسید که تقریبا قرار است تمام کننده سه‌گانه اخیر باشد. متاسفانه خیلی‌ها واکنش خوبی به این فیلم نشان ندادند و دلیل آن هم تغییرات زیاد این فیلم در مقایسه با گذشته و فیلم‌نامه متفاوت آن با قسمت‌های ابتدایی و اصیل این سری است، اما اگر با دید یک فیلم به آن نگاه کنید، قطعا قسمت نهم جنگ ستارگان یکی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ است. توصیه می‌کنیم که به انتقادها اعتنایی نکنید و حتما این فیلم جذاب را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید که این اثر یکی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.